Pigg & glad? Nääää

2010-07-24 @ 07:58:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Go morgon på er alla pigga och glada människor. Jag är inget av det. Varken pigg eller glad.
05:30 så satt Elizia igång och gnälla lite. Inget jätte gnäll så man kunde somna om.
Men halv sju så satt hon igång att vissa att hon är vaken. I samma viva kom Alvin in, lyckligare än någonsin ungefär hehe.

Så nu sitter jag här tillsammans med Alvin och Elizia och tittar på Lilla Prinsessan.
Världens mest larvigaste barn serie inom tiderna.
Camilla och Oscar ligger fortfarande och sover som små barn.
Men det finns faktiskt en liten risk att jag tar en liten powernapp när nu Camilla vaknar till liv.
Annars finns det ytligare en liten risk att jag inte kommer vara så små trevlig ikväll då vi ska grilla med en annan barnfamilj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback