Oscars röda hår

2010-07-22 @ 19:45:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken härlig och mysig dag det har varit.
När jag kom hem imorse från jobbet så blir jag möt av två glada killar som vill kramas och gärna busa lite.
Jag kunde inte bara gå och lägga mig, så jag stanna upp lite extra och fixa lite frukost till barnen.
Sen så kommer även frugan upp. En helt ny fru har man fått. Igår kväll så klippte hon sig kort kort, och jag menar också kort. Kanon snyggt måste jag säga. Läger väl upp en bild när hon har färgat håret så ni kan se hur jäkla fin hon blev.

Efter jag vaknade till liv klockan 14:00 så var hela familjen iväg.
Fanns inte så mycket för mig att göra så jag städa av lite, hängde tvätt.
Jag är inte den som sätter mig på en stol och bara slappar. Här sättar man fart direkt.

Sen efter middagen så åkte Camilla & Oscar ner till stan för att fika med en vän till Camilla.
Jag och Alvin spelade lite fotboll på våran utegård medans Elizia sov middag.

Men när hon vaknade så vart vi överbjudna på en fika hos grannen Britt.
Men en kopp kaffe i hand, barn som leker och ett härligt väder så fanns det inget att klaga på.

Lite senare så kom Camilla & Oscar hem. Millis hade köpt hårfärg och lite annat som b la en ny väska.
Oscar hade också köpt hårfärg, fast sånt man duschar bort. Så nu har han rött i håret. Kanon snygg vart han hehe.

Men nu är det dags för mig att fixa lite innan jag ska iväg till jobbet. E3n natt till senär jag ledig hela helgen. SKÖNT

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback