Ögoninflammation

2010-07-13 @ 20:35:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Är det inte det ena så är det dä andra.
Det är något med sommaren som gör att barnen får ögoninflammation.
Nu har Elizia åkt på det (tror jag) det är lite kletigt i ögat och det till 100% ögoninflammation, men har man tur så är det borta imorgon då det inte har brutit ut helt. Annars får jag allt åka till apoteket och köpa ögonsalva.    

Och för er som sitter där hemma och undrar hur det går med rökningen så måste jag säga att det går väldigt bra. Idag har jag bara rökt 2 paket cigaretter och är inne på det tredje paketet.
Tycker att det går som sagt väldigt bra:)
Nä vars, skoja lite där. Har faktiskt bara rökt 2½ cigarett på hela dagen. Som jag skrev i ett annat inlägg så vill inte jag bara sluta sådär. Utan vill jag ta ett bloss så gör jag det.
Men innan jag börjar jobba igen som blir på lördag ska jag vara rökfri hade jag tänkt.

Nu blir det lite ostbågar för lilla mig och ett par avsnitt av världens bästa komedi serie nämligen Vänner


Kommentarer

Postat av: mamma till Noel

men oj så fint namn eran flicka har, Elizia. Jäkligt vackert ! Hoppas ja kommer ihåg det namnet ifall jag själv föder en flicka någon gång i mitt liv.

2010-07-14 @ 20:48:33
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback