Mysig dag i regnet

2010-07-25 @ 20:48:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Även fast en regnig och tråkig dag så har det ändå varit en ganska mysig dag.
Jag och grabbarna var ute i regnet och hoppa i alla vattenpölar vi kunde hitta. Hade det jätte roligt under tiden Camilla & Elizia sov lite. Men vem tycker inte om att hoppa i vattenpölar?

Sedan efter att fröknarna där inne hade vaknat tog vi oss en promenad, trots regnet. Ingen dör av regn vad jag vet.
Vart att handla lite till dagens middag som blev fläskfilé gryta som alltid faller mig i smaken.
Vi köpte även ett barnspel som vi skulle spela när vi kom hem.

Och så kvällen.. ja då har vi alla suttit och tittat på Peter Pan.
Nu ska vi bara försöka få alla barn att sova så jag och frugan kan få lite tid för varann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback