Lyckliga och glada

2010-07-23 @ 20:29:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kvällen är här och jag måste erkänna att det ska bli skönt att hoppa ner i sängen snart.
Är riktigt trött efter att sov några timmar mindre än vanligt när jag har jobbat natt.
Men det är så jag brukar göra för att vända tillbaka dygnet efter att ha jobbat natt och bli lite ledig.

Under kvällen har jag varit i hageby centrum och köpt tidningen Vi föräldrar som Camilla tjattade sig till.
Kände inte riktigt för att åka bara för att köpa en tidning. Men sen kom jag på att ur & penn hade rea på sina klockor. Jag som verkligen har saknat att ha en klocka på armen. Tog cykeln och köpte mig en. Så nu slipper jag att trycka ner handen i byxorna och ta upp mobilen bara för att titta vad klockan är.

Även Camilla och Oscar var iväg på eftermiddagen och köpte lite nya kläder till Elizia, ett varsit Zorro svärd till Oscar & Alvin. Så vi alla har väl fåt något vi vill ha. Camilla shoppade igår till sig själv så vi alla är väl lyckliga och glada hehe

Men nu är jag för trött för att sitta vid datorn. Så jag säger god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback