Låtar av & med mig

2010-07-18 @ 19:57:38 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

En låt från 2009. Var under den perioden jag skrev mycket på svenska.




Nästa låt skrev är inte seriöst menad som ni säkert hör.
Men det handlar om att vara gift och hur det går sen för Frugan då alltså:)



Den första låten jag spelade in med en tjej.
Låten skrev jag ihop under en dag, och en kväll speade jag & sara in låten Ge mig tid



Jag & basisten i bandet skrev ihop en låt tillsammans.
Låten som verkligen kan få en annan i gung.



En ganska så gullig låt om ni frågar mig



Jag var väldigt nöjd med den här låten när jag precis hade spelat in den.
Men den rann ut i sanden som alla andra



Låten sjuktransport som får de flesta att le lite extra



Min första amatör musik video. Till världens bästa bäver låt



Live spelningen på Mc klubben Grasp den 1 maj 2010.
Världens ös i över 4 timmar på scen.


Kommentarer

Postat av: Sofia

Bäverlåten är ju klart häftigast. Coolt när ni springer över vägen. Blir nästan som en film :D

2010-07-19 @ 00:05:36
URL: http://linsfia.wordpress.com

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

det va många låtar :)



sv: tack du :)

ja blocket är super när man känner att man inte riktigt har råd med nått helnytt :P



hoppas ni haft en toppendag!

2010-07-20 @ 00:22:54
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback