Kvällens outfit

2010-07-12 @ 23:44:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har nu bytt ut mitt svarta linne och mina jeansshorts till ett par vita byxor som klistrar sig fast på mina ben och så en blå kortärmad tröja som också klistrar sig fast på min vackra kropp.
Dessa 30 grader som fortsätter att vara på jobbet kan göra en annan lite små irriterar.
Men då inte jag. Jag tar dessa grader som en fjärt i rymden. Tänker positivt hela tiden som då blir att jag är ledig i 4 långa dagar efter den här natten.

Men tyvärr så finns det ju andra som klagar hela tiden. Åh det är så varmt. Kan det inte bli regn snart bla bla.
Visst lite regn skulle inte skada. Men nu är det sommar och sommaren ska bjuda på värme.
Bara att acceptera annars får man väl ta sitt pick och pack och åka till Island eller något sådant.

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback