konstnärer till barn

2010-07-12 @ 03:54:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår efter jag kom hem från jobbet så väntades lite sömn för lilla mig.
Tio timmar på jobbet som hade 30 grader varmt hade gjort mig helt slut i huvudet.
Så sömnen kom verkligen som en räddning för lilla mig.

Under tiden jag sov så hade frugan och barnen fullt upp i köket med att måla och göra halsband + armband. Teckningarna vet jag inte riktigt vart barnen la någonstans. Letade om en galning men de lös med sin frånvaro. Men Oscar gjorde ett halsband som han hade på sig. Jätte fint och han var allt lite stolt över sig själv. Alvin gjorde armband som var lika fint det också.

Här är lite bilder under tiden de målade










Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback