Kanon eftermiddag trots solens frånvaro

2010-07-15 @ 21:39:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kvällen är här och det har verkligen varit en toppen dag.

Som jag skrev tidigare så var vi iväg till ensjön tillsammans med min goda vän Håkan.
Vädret var kanon, man kände verkligen för att svalka av sig när man kom fram.
Vattnet var varmare än någonsin och barnen lekte och hade roligt.

Men när vi nu kom upp ur vattnet så kom molnen. Himlen vart svart och det kom kalla vindar.
Vi avvaktade lite med att packa ihop. Jag tänkte väl att det bara skulle vara som det var igår.
svart på himlen i 10 min sen var det solsken igen.
Men solen lös med sin frånvaro och det fanns inget annat än att packa ihop och börja gå hem.
Lite små typiskt. Förmiddagen var jätte varm och vi gick inte förens straxt efter 15:00 på grund av att Håkan hade lite ärenden på stan innan. Så vi hann väl vara där uppe lite mer en än timme.

Men när vi kom hem så busade barnen lite till. Var ute och åkte bil och lekte med andra barn.
Camilla, Håkan och jag satt på gården och små prata lite.
Men sedan vart det dags att göra kvällen. Vi alla myste ner oss i soffan och titta på
Alla barn i bullerbyn.

Nu sover alla mina barn, Håkan har åkt hem och jag själv ska snart hoppa ner i sängen.

P.s Grattis Maggan på födelsedagen D.S

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback