Jobbet vs Stranden

2010-07-11 @ 05:56:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det BARA 1 timme & 30 minuter kvar innan jag får hoppa på min kära cykel och trampa hemåt.
ska bli så skönt att hoppa ur dessa kläder som sitter som klister på kroppen.
Det går inte ens förklara hur varmt det är i detta hus. Jag har aldrig varit i helvetet, men detta är väldigt nära J

Men efter denna natt så är det bara två nätter kvar. Sen är jag ledig i 4 hela & hoppningsviss långa nätter. Hoppas på att värmen håller i sig så man kan bosätta sig vid stranden och bada, sola och vara med barnen. Ta långa promenader i skogen är ju också en favorit. Vi har ett litet ställe där det finns en kojs där barnen leker och jag och frugan kan slå oss ner med en kopp kaffe och njuta av barnens lek och skratt.

Detta är jag på jobbet


Detta är jag vid stranden


vart ser ja lyckligast ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback