Jag lagar mat, klagar & ska snart till stan

2010-07-17 @ 13:49:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Go morgon på er alla glada människor.
Stämmer bra det, jag gick upp för bara en liten stund sen och känner mig pigg och glad och redå att möta dagen. Dock så såg jag att det regnade så mina planer för dagen försvann lika snabbt.
Istället så ställde jag mig vid spisen och började laga mat som då fick bli fisk & ris.
Kände inte riktigt för att vara den där riktiga hemmafrun som ska gå och städa och allt, utan kände att det räckte med att laga mat idag hehe.

Efter maten så blir det en tur till stan och göra den osäker.
Får se om jag hoppar in i ett gangster gäng och börjar bråka eller om jag tar töntarna som sitter och fikar vid ett hörn och pratar poletik. Tufft val så jag får se vad jag väljer:)

Nää vars, ska faktiskt ta med lilla Alvin, så ska vi gå och små shoppa lite.
Camilla, Oscar & elizia går över till grannen och leker. Blir säkert en mysig eftermiddag med ett lagom tempo kan jag tro.

Senare idag, eller ikväll blir det. Så väntas jobb för mig. Början 20:45 och slutar 07:00.
Jag känner verkligen hur roligt det ska bli. Jag kan knappt bärga mig. 10 timmar på ett jobb där tiden står still, kan det bli bättre ?

Nä fy vad jag klagar idag. Så jobbigt är det faktiskt inte. Sen är det bara två nätter jag jobbar sen ledig två,  jobbar två, ledig tre. Så det känns ganska bra den veckan som kommer.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback