Håller mig vaken efter 10 tim jobb

2010-07-18 @ 07:59:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då har jag kommit hem ifrån jobbet. 10 timmar som kändes som 20 tim.
Ingenting hände inatt. Alla sov, så tiden rörde sig inte så värst snabbt.

När jag nu öppnade ytterdörren här hemma så möts jag av tre glada barn.
Men frugan såg lite små trött ut måste jag säga. Så hon fick allt gå och lägga sig och sova en timme till.
Jag är ändå uppe i varv och kan inte sova direkt. Så att göra lite frukost och vara lite sällskaplig åt mina barn är inte så jobbigt.
När jag nu väcker frugan så tar det inte så många minuter innan jag sover som barnet själv.

Sen när jag nu vaknar till liv så blir det att ta en tur till affären och småhandla lite.
Hoppas också på att sommarvärmen kommer tillbaka så jag slipper det tråkiga vädret som har varit.
Hoppas verkligen att ni som har tjattat om regn är nöjda nu och kan ge upp att klaga på sommarvärmen.
För dessa två dagar med regn har varit de tråkigaste på hela sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback