Fördröja tiden lite

2010-07-13 @ 16:06:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den sena etermiddagen är här. Är ganska pigg och glad trots att jag bara sovit tre timmar idag.
Det ända som känns är svetten som rinner som aldrig förr. Hade verkligen behövt att ta ett tur till sjön och svalka ner mig. Men nu börjar det bli lite sent för det, så imorgon blir det att bosätta sig vid ensjön.

Men nu hade jag faktiskt tänkt att ringa min kära mor och se om man kan komma och ta en fika.
Fördröja tiden lite. Vet inte om jag får med mig Oscar. Han leker för tillfället med grannens dotter.
men Alvin ville gärna följa med.
Om det inte blir något hos mamma så får jag ta och hitta på något annat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback