Föräldrar som köper märkeskläder till barnen

2010-07-12 @ 05:23:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det har blivit allt mer populärare att köpa märkes kläder för dyra priser till sina barn, och jag kan inte förstå dem föräldrar som gör det. Visst så kastar jag och frugan ut mycket pengar på kläder till våra barn, vissa kostar lite mer än andra. Men att köpa ett par byxor eller en tröja för 500 kr till ett barn låter helt sjukt. Barn uppskattar ändå inte att gå i märkeskläder fören de kommer upp i åldern då dem bryr sig om kläder, frisyr och allting annat.

Ett barn ska få vara barn, inte någon modell som vissa föräldrar vill.
Varför ha så brotom att få dem stora, varför kan man inte låta de vara barn så länge de kan.
Jag kan till och med tycka att märkeskläder till barn inte är sött. Det ser så vuxet och tråkigt ut.

Jag hoppas verkligen att mina barn inte blir några märkes freaks. För då får de allt betala för sina kläder själva. Ett fjöntigt litet märke där bak gör att ex. ett par byxor kostar 1000kr. Man kan hitta likadana byxor utan märke för 500-600 kr. Jag handlar smart än sinnessjukt  

Ta en titt på dessa priser
http://www.barnlyan.se/shoppa-efter-marken/louie-louis/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback