Folk som fjäskar för sin chefen

2010-07-18 @ 04:37:36 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Såg ett inslag på aftonbladets webbtv där en chef skäller ut en anställd.
Säger ett par välvalda ord. Lite väl elakt kanske. Vet inte hur ni andra som har tittat på klipper tycker men om min chef skulle göra så, så skulle "den" ha gjort det för sista gången.
Jag hade skrikit tillbaka. Tagit ut "den" från kontoret och slängt igen dörren framför "den".

Bara för att man är chef så ska man inte bete sig som man vill.
Man är inte mer värd än dem som är anställda.
Jag kan inte förstå hur den här chefen ens kan vara kvar på arbetsplatsen.  
Hoppas för gudskull att de andra anställde visar sin aggression emot henne och slutar att slika henne i röven som många anställda gör. Bara för att man fjäskar så ska man inte tro att chefen tycker om en mera.
Chefen utnyttjar det till max istället.


Kommentarer

Postat av: sandra

Kika in på min blogg!

skriver om koreansk musik!

om du tkr om de lär du gilla min blogg!

Om du inte vet va de är gå in på min blogg och lyssna!

You May like it!

2010-07-18 @ 04:43:11
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback