Djävulsk natt nummer 2

2010-07-21 @ 13:14:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag börjar vakna till liv nu efter en djävulsk natt.
Den här natten så var det inte Elizia. Hon sov ganska bra.
Men jag vaknade upp under natten och fick se att Oscar och Alvin också ligger i vår säng.
Fanns inte så mycket att göra. Skulle vi bära in dem så skulle de vakna och tro att det var morgon och det är omöjligt att söva om dem då. Man måste haffa dem direkt när de är på väg in i vårat sovrum.
Men i natt smög dom riktigt tyst hehe

Jag fick i alla fall sova ut fram till 12 hugget. Men jag måst ju det då jag jobbar natt idag.
Camilla och barnen hade visst varit hemma hos grannen och lekt. Även ätit lite rabarberpaj som Camilla hade lagat  på nytt.

Men nu är det min tur att vara med barnen. Camilla och Elizia sover hårdare än någonsin.
Jag och grabbarna ska ut i parken och fortsätta dagen där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback