Dags att sluta röka

2010-07-13 @ 01:04:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Imorgon gäller det. Jag har bestämt mig nu.
Det är dags att dra i nackhåret. Jag vet, det gör ont men nu är det fasiken dags.

Imorgon är det jag som slutar att röka. Många sitter säkert och tänker – jo, eller hur
Men jag är faktiskt den som inte har några problem till det. Då kan man fråga sig varför jag gör det.
Bra fråga, har ställt den till mig många gånger utan att finna något svar.
Det ända som kan kännas jobbigt är morgon cigaretten. Men det är som sagt bara att bita ihop.

Men jag är också den som inte bara vill sluta sådär. Utan vill jag ta två, tre bloss så gör jag det.
Gjorde så senast jag slutade. Och det blev väl sammanlagt två cigaretter om dagen de tre första dagarna.
Sen vart det bara att man slutade.

För er som verkligen inte kan slita er från detta, så uppdaterar jag imorgon och berättar hur det går:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback