Dags att göra mig vacker

2010-07-18 @ 18:59:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Och så var den här dagen snart slut.
Det är väl det värsta med att jobba natt att dagen bara försvinner då man sover bort halva dagen.
Men jag har i alla fall hunnit vara med barnen och tagit en promenad med familjen till affären.
Låter väl inte som en toppen eftermiddag, men allting får jag ta igen imorgon då jag är ledig i två dagar.
Får se vad vi hittar på då. Lite små planer har man, men inget inbokat riktigt än.

Nu är det snart dags för mig att göra mig vacker till jobbet.
Packa väskan med lite go saker som jag ska ha med mig.
Men först blir det att mysa i soffan med grabbarna och se på någon film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback