Åska & regn blev aldrig av

2010-07-13 @ 19:51:42 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Jag & grabbarna tog oss en tur till min kära mamma på lite fika.
Men istället för att gå in i en varm lägenhet så gick vi till parken med lite fika.
Jag, mamma och hennes karl satta oss i skuggan som var riktigt behagligt.
Oscar & Alvin lekte för 100 gubbar.
Men det roliga tog snabbt slut.

Himlen ändra färg från blå till svart. Smhi eller någon väder kanal har varnat för åska och klass ett varning dessutom. Så det var bara för oss att plocka ihop och gå hem.
Men på vägen hem så kom solen fram och innan man viste ordet av så hade man en blå himmel igen.
Var lite synd kan jag tycka. Regn skulle behövas nu, men det får vi visst vänta lite med.

Framåt kvällen så tog jag mig en tur till affären för att små handla lite.
För en gångskull så var det riktigt behagligt ute, så jag tog lite extra tid när jag cyklade J
Men när jag nu kom ut från affären igen så var himlen svart igen. Har hört lite små åska men fortfarande inget regn. Och tittar jag upp nu på himlen så är den blå igen.




Kommentarer

Postat av: Sofia

Fina molnbilder. Lite åska och regn vore verkligen skönt :)

2010-07-13 @ 19:59:07
URL: http://linsfia.wordpress.com

Postat av: mikael till Sofia

Tack så mycket. Jag är helt fascinerad av moln

2010-07-13 @ 20:19:04

Postat av: Sofia

Tack, va roligt att du tycker om dom!

Jag har en Canon Powershot S3 IS. Skickar med en länk :)

http://www.canon.se/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_S3_IS/index.asp

2010-07-13 @ 20:35:49
URL: http://linsfia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback