30 grader varmt på jobbet

2010-07-11 @ 05:08:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet inte hur ni är. Men jag är inte den personen som brukar gnälla över saker & ting.
Utan accepterar och ser glad ut. Är det snöstorm, regn eller solsken så är jag bara glad över det.
Men att jobba i 30 grader varmt börjar få mig att gnälla lite. Framför allt när de stänger av ventilationen under nätterna.

Det är alltså ingen luft när jag jobbar natt, och på dagarna så är det heller ingen luft har jag hört från personalen. Är inte detta något man borde göra något åt?
I 30 graders värme så orkar man inte göra sitt bästa, i alla fall inte jag.
Svetten rinner och jag vill bara hem och hoppa in i en dusch.
Huvudvärken kommer oftare och känner inte direkt för att ta en Ipren hela tiden.
Kan tycka att detta är något kommunen ska ta en titt på, framför allt när detta stället är ny renoverat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback