Vi är igång

2010-08-17 @ 08:16:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vaken förre tuppen är det inte så man säger?
Hur som helst så trodde jag att det skulle vara jobbigare att gå upp tidigare än vad det var.
Visst jag log kvar i sängen och drog mig i 10 minuter men det hör inte hit hehe.
Efter att ha fått på mig lite kläder så piggna man till ganska snabbt.
Sen var jag också tvungen till att sätta på en full kana kaffe.. men den lilla biten kan vi hoppa över.
Just nu är det jag, Alvin & Elizia som är vakna. Oscar ligger fortfarande och sover och det gör han rätt i.
Varför gå upp om man inte måste?

Vad som senare händer under dagen har jag ingen aning om.
Vädret är ju inte på topp då det regnar och har sig ute.
Men klockan är inte så mycket så kanske att det blir lite bättre framåt förmiddagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback