Vår nya hall

2010-08-26 @ 11:16:56 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jag är helt slut som människa nu.
Sedan i tisdags har jag målat om våran hall här hemma.
Först så har jag gått med alla tre barnen till dagis, lämnat Oscar och Alvin.
Sedan hem och leka med Elizia tills det är dags för henne att sova lite.
Under tiden då så har jag målat som en galning för att bli klar så snabbt som möjligt.

Men idag så vart jag äntligen klar. Eller igår kväll vart jag klar med allt målande.
Men idag fick jag ställa tillbaka alla möbler och måste säga att det vart kanon snyggt.
En helt ny hall och jag bara älskar att titta på den just nu.

Före



Efter





Kommentarer

Postat av: Anonym

Man såg inte väggarna så bra, men lite skillnad såg man och det blev fint :)

2010-08-26 @ 19:54:41

Postat av: Micke till Anonym

Tycker man ser ganska bra att första bilden så är väggarna gula och andra så är de bruna. Men det har väl med synen att göra haha. Tack i alla fall

2010-08-26 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback