Mys dag & massa bilder

2010-08-17 @ 20:07:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag bara älskar att vara pappaledig. Så mycket tid man får med barnen och inte en sekund missar jag.
Kan livet bli bättre.. tror inte det.

Idag har det varit en kanon mysig dag med lite gnäll då och då.
Vi fick först besök av grannen Britt eller som barnen säger Brittan.
Vart en snabb kaffe sedan fick det bli parken för min och barnens del.
Men den parken har man sett så många gånger så jag frågade Oscar och Alvin om de inte fanns något
annat de ville göra.
Jodå - skogen. Det har man också sett många gånger men skogen tröttnar jag aldrig på.

När vi nu skulle gå så kom Brittan igen och Oscar och Alvin ville allt ha med henne till skogen.
Så vi alla var iväg igen.
Väl i skogen vart det lek och bus till 110 och roligt var det.
Väldigt många fina bilder fick jag på barnen som ni ser längre ner.

Sedan framåt eftermiddagen när Camilla hade kommit hem så vart det att fota lite till
och larva till oss lite extra. Fast dessa larviga bilder vart mer väldigt fina bilder.
Vi avslutade våran dag med att se nya filmen som kom idag nämligen Nya hyss med Emil.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback