Tillbaka till helvetet

2010-08-09 @ 18:34:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

snart är det dags för mig att byta ut min kära skjorta, mina kära halsband ( ett av dom har Oscar gjort) min kära ring som symboliserar min kärlek till Camilla. Allt detta till ett par arbetskläder.
Ser inte alls fram emot att gå till jobbet. Inte när man har varit långledig i 7 dagar.
Känns riktigt tungt att återgå till jobbet igen.
Men det är bara två nätter, sen är jag ledig två. Sen jobbar jag förhoppningsvis bara två nätter till som blir fredag & lördag. Skulle egentligen jobba söndag och gå av på måndag men det är så att Camilla börjar skolan på måndag och jag känner inte riktigt för att jobba från 20:45 till 07:00 och sedan åka hem och hålla mig vaken och ta hand om barnen. Vet inte riktigt om jag kommer orka hålla mig vaken så länge.
Så jag hoppas på att min chef hittar någon som kan ta min arbetsnatt på söndag.
Annars får Camilla hoppa över första skoldagen.
Men den dagen, den sorgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback