Sommarvärme & en kopp kaffe

2010-08-10 @ 19:30:42 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Så var det en ny kväll som har kommit till detta hem.
Dagen har som vanligt sprungit iväg, mycket beror på att jag sov till 14:30. Men det behövdes om jag nu ska orka med en natt på jobbet.

Har inte gjort så värst överdrivet under eftermiddagen. Mest suttit i parken och lekt med barnen. Fick passa på när det var sommarvärme ute för en gångskull. Glada barn & en kopp kaffe i hand så kan inte livet bli så mycket bättre.

Även min kära pappa kom över på en kaffe.
Vart inte så värst mycket pratande. För alla tre barn försökte väl att slå rekord i att prata högst hehe. Men Elizia ska ju alltid vara värst, Camillas kaffe kopp stod väldigt nära och bra. Så hon tyckte väl att hon lika gärna kunde slänga ner kaffe koppen på golvet så lilla jag fick torka upp allt kaffe. Vet inte om Elizia tyckte att jag hade för lite att göra . Men mina kära barn ska allt få igen när de blir stora och flyttar hemifrån. Då får de allt se upp vart dom ställer kaffekopparna :)





Kommentarer

Postat av: Anonym

Fina bilder

2010-08-11 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback