Sommar sommar sommar

2010-08-12 @ 17:11:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Man ska inte säga så mycket om dagen när den precis har börjat.
Det där med dåligt väder tar jag tillbaka. Det vart ju rena rama sommarvärmen och  det tackar vi för.

Just nu är Camilla iväg med Elizia och träffar en vän som också har barn i samma ålder som Elizia.
Kan bli lite så trevligt kan jag tänka mig. Oscar och Alvin är ute i parken och leker med andra barn.
Och lilla jag har börjat med dagens middag som då blir köttfärslimpa. Lite små gott kan jag tycka.

Efter maten blir det att gå till affären med grabbarna och se vad som erbjuds.
Ska b la lämna in vårat trådlösa modem som har slutat att fungera.
Var på stan igår och skulle lämna in det hos telia. Stod i den affären i över 30 min och när det nu var min tur så säger dom bara – vi har slut med det modemet, men hageby har. Så där stod jag i runt 40 minuter med två killar som absolut inte kunde vara stila i onödan. Kan inte påstå att jag vart överlycklig, jag menar. Roligare saker finns det att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback