Och så var föräldrapenningen igång

2010-08-16 @ 09:14:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så har man fyllt i föräldrapennings papperna. 
Jag måste säga att jag blir inte klok på det. Alltid är det något som ska vara fel.
Den här gången så räckte inte mina dagar till. Något som jag redan har kollat upp och det fanns dagar till nästa år.
Så det var bara för mig att ringa försäkringskassan, sitta i telefonkö i 20 minuter.  

Hur som helst så var det deras självbetjänings tjänst som inte riktigt fugerade.
Men det löste dem genom telefonen och det får jag tacka så mycket för.

Så nu ska jag njuta av tiden med barnen fram tills nästa år. Eller fram till Elizia börjar på dagis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback