Myspys dagen

2010-08-16 @ 20:00:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min första dag som pappaledig tillbringa jag med barnen (vad annars)
Har haft en kanon rolig dag och tror säkert att barnen också har haft det.

Tog förmiddagen att leka ute i parken men est så var vi precis utanför vår dörr.
Där hade vi nämligen bollkrig tillsammans med grannen Britt.
Vet inte varför, men jag hade både Oscar, Alvin & Britt emot mig. Får vara glad att pollarna var gjorde av plast och inte hårda. Sådan boll som fanns på Mcdonald´s i bollhavet.
Sedan bjöd Britt oss på vofflor och det säger man aldrig nej till.
Men efter det så var det dags för Camilla att åka till skolan och jag tog mina små liv till skogen och blockade blåbär och svamp. Oscar och Alvin sprang runt och njut av naturen. Elizia hade jag i bärselen och hon satt där och tjattra som bara den.
Men efter en lång tid i skogen och gå och bära på henne så kände man till slut resultatet i ryggen.

Hur som helst så har den första dagen varit kanon och tvivlar inte på något annat att resten av min pappaledigheten kommer bli lika rolig.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback