Hallen är äntligen klar

2010-08-29 @ 21:38:30 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nu kära ni kan jag äntligen meddela att vår kära hall är klar.
Nu läger jag faktiskt den åt sidan och börjar med nästa projekt.

Som jag skrev tidigare så köpte jag en ny matta och färg till våra blåa byrå.
Visst när jag målade byrån vitt så kände jag väl inte hundra på det.
Men efter vi hade ställt ut den i hallen så passa den ganska bra in.
Men inte var jag klar där. Idag så målade jag & grannen Britt in kina tecken på den.
Temat i hallen är just kina och byrån vart kanon snygg efter vi målade in det.
Så nu blir nästa projekt Elizias rum och efter det grabbarnas rum.

Annat roligt som jag måste berätta är följade.
Oscar tjatade på oss att vi skulle ta bort stödhjulen på hans cykel IGEN.
Men den här gången gick det mycket bättre. Så pass bra att han cyklar själv nu.
En liten knuff för att komma iväg är allt han behöver.
Det börjar bli en stor pojke av han. Det är väl nu man ska se upp.
En vacker morgon vaknar jag upp och har tonåringar till barn.



Kommentarer

Postat av: M

Snyggt! vad duktig du är. Är det möjligtvis ett atriumhus ni bor i?

2010-08-30 @ 18:18:35

Postat av: Mikael till M

Tack så mycket. Visst är det ett atriumhus.Vem är du då om man får fråga ?

2010-08-30 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback