Fortsätter med hallen

2010-08-27 @ 21:14:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag när jag gick upp så kände jag direkt att jag inte riktigt var klar med hallen.
Hade dock ingen aning om vad som saknades, men något var det.
Jag och Camilla hade kollat in en snygg ekhylla som de sålde på Ö&B och kanske det var den som jag saknade. Som tur var så hade vi inget inplanerat idag mer än att Camilla skulle gå och fika hos sin exstyvmamma med elizia och Oscar.

Så jag & Alvin tog oss en tur till Ö&B med våran kära granne Britt.
När vi nu kom ditt så var det ingen hylla jag köpte. Istället vart det en ny hallmatta.
Den bara låg där och ropade på mig. Och det fans bara en i just den färgen som är ljusbrun och andra färger. Och med tanke på färgen vi har + borden i hallen så skulle den passa utmärkt.
Men jag var inte klar där. Jag köpte även med mig ny färg hem. Den här gången vart det äggvitt färg.

Både jag och Camilla kände att vi inte kunde ha den blå byrån i hallen. Men kanske att den skulle passa bra in med äggvitt färg. Så nu under kvällen har jag målat om den, och jag vet inte vad jag ska tycka en. Den står i ett ljust rum och där passar den självklart inte in. Men kanske den gör det i hallen. Om inte får man måla i någon annan färg. Hade även tänkt att måla schabloner på byrån i någon färg också. Svårt att förklara. Men blir det bra så kommer det upp en bild inom kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback