Första dagen på pappaledigheten

2010-08-16 @ 08:27:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Och så började det hela. Känner mig fortfarande riktigt trött.
Har inte riktigt vant mig att gå upp tidigt på morgonen än.
Men det är bara första dagen på min pappaledighet så jag hinner säkert att vänja in mig på nya rutiner igen.

Idag är också dagen Camilla börjar skolan. Fast det är inte förens sena eftermiddagen.
Men det ska bli skönt och roligt att vara själv med barnen igen.
Hoppas bara att dagen bjuder på någorlunda bra väder så man kan vara ute och leka.
Inte så roligt för Elizia att vara ute om det regnar.
Men om det nu skulle komma regn så får i alla fall Oscar och Alvin gå ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback