En vecka med barnen

2010-08-13 @ 12:43:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då har jag precis vaknat upp till detta härliga väder.
Dragit på mig mina shorts och t-shirt och är redå att möta dagen.

Camilla och barnen är för tillfället hos grannen och leker, jag själv ska väl försöka få i mig min kopp kaffe och sedan börja med någon lunch hade jag tänkt.
Sen måste jag också ta mig till affären som aldrig blev av igår.
Känner redan nu att den här dagen bara kommer springa förbi. Något jag absolut inte vill.
Det är nämligen jobb för mig idag, den näst sista natten innan pappaledigheten börjar igen.
men det är bara att tänka så – två nätter till sen är jag hemma med de små liven igen.

Camilla som tyckte att jag skulle ringa dagis och se till att Oscar & Alvin började redan nästa vecka
p ga att alla andra barn på våran gård börjar då. Men det är just därför jag vill ha dem hemma då.
En vecka som jag kan hitta på massor av roligt utan att en massa barn kommer i mellan är något jag vill. Så de börjar som bestämt den 24 augusti.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback