Den stolta pappan

2010-08-21 @ 20:59:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har det varit en ganska så seg dag. Men det är för att man var ute igår kväll på augustifestivalen.
Men även fast man var lite små seg så ska inte barnen drabbas för det.
Det var bara att le, dricka lite kaffe så var man ganska snabbt på fötterna.
Men jag får allt vara tacksam för regnet som kom på förmiddagen.
Jag och grabbarna titta på film och jag själv kunde piggna till lite mer under tiden filmen var igång.

Men klockan gick och vips så var det dags för dagens middag som fick bli tacos.
Tacos en sådan dag satt väldigt bra i magen. Som Allan Svennson sa – Är magen glad så är människan glad.
Men efter maten vart det lek och bus fram till kvällen.
Oscar och Alvin hittade någon ny stjärna att leka med. Så jag och Elizia tränade att gå.
Min lilla tös kommer börja gå vilken dag som helst nu. Visst hon tar redan tagit ett steg.
Men jag menar att gå hela tiden, det kommer när som nu. Riktigt duktig är hon. Den stolta pappan är jag.

Men nu sover alla min små och det är dags för mig att dra igång sista säsongen av vänner.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback