De tre små grisarna

2010-08-12 @ 09:58:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

En ny, lite små seg dag har börjat.
Med en kopp kaffe i hand så är jag säkert snart igång med dagens aktiviteter.

Just nu sitter jag här med alla tre barnen medans Camilla är iväg med grannen och blockar blåbär i skogen.
Det ska visst bli lite blåbärspaj till fikat idag.. hoppas jag i alla fall.

Vädret kunde ha varit lite roligare och bättre kan jag tycka.
Har ingen störa lust att springa ut just nu och låta grabbarna hoppa i vattenpölar som sedan leder till att vi får gå in igen och byta kläder.
Det får vänta till lite senare idag.
Men jag får väl allt klä på de tre små grisarna och ge mig ut till parken i alla fall.
men när jag nu tänker efter så blir de skitiga i alla fall av den blöta sanden.
Men det är väl som man säger - SKITIGA BARN ÄR GLADA BARN



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback