Börjar få lite mer tid

2010-08-09 @ 17:48:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det var ett tag sen man bloggade. Men nu börjar jag får lite mer tid igen att skriva lite.
Fram tills nu har det varit jobb och när jag varit ledig har jag bara varit med familjen och gjort om lite här hemma.
Men nu återstår det bara en vecka kvar på jobbet sen är jag pappaledig igen.
Ska bli riktigt skönt att vara pappa på heltid igen.
jobba är inget för mig, men att vara pappa på heltid är något jag verkligen trivs med.

Jag kan ju vissa den lilla hallen som jag har gjort om.
Känner mig ganska klar med den nu. Så nu ska jag väl hoppa på resten av hallen och sedan alla sovrum.

Före



Efter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback