Ängels tålamod

2010-08-18 @ 09:51:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu så har jag plockat upp lite i lägenheten, hängt tvätt, satt igång en ny tvätt och
Plockat ur diskmaskin. Oscar och Alvin har haft en ängels tålamod.
Inte så roligt när jag går och gör allting annat som inte dem vill.
Men oscar och alvin har lekt så sött i rummet med bilar och låtit mig bli klar.

Lilla Elizia somnade precis så att gå ut för min del får jag allt vänta lite med.
Men kan tänka mig att Oscar och Alvin sticker ut ganska snart.
Men som tur är så är Camilla redan på väg hem ifrån skolan och då kan hon sitta här inne
medans Elizia sover och styra med det hon vill. Kanske ta igen sig lite?
Och lilla jag kan springa ut till grabbarna.

Vad som nu händer under dagen har jag inte bestämt än.
Men det är toppen väder och det innebär toppendag.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback